Tjejsnack v 7 - Äta ute

Hur ofta äter du mat ute?
Inte så ofta. När jag träffade Henke blev det mycket restaurangbesök, men nu är det väl mest när man unnar sig något lite extra.


Vad/vart äter du då helst?

Gäddan & Gåsen, Twin City (tills dom slutade med min älskade Carbonara), China Palace, Soya...
Äter väl kött, pasta eller liknande.. Beror väl på vad som står på menyn... =)


Vad har du på din favoritpizza?

Är väl kebabpizza eller ost och skinka. Man har inte smakat en riktigt pizza förrän man kommer til Jönköping... ;)


Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?

Mjo, man testar väl nytt ibland. Oftast om man tröttnat på stammisstället eller så... Mat är jag lite kräsen med. Har mina favoriträtter. Men finns det inte får man ju prova något nytt. Men jag håller det simpelt.

Går du ofta på café och fikar, vad?
Det har väl blivit oftare på senare tiden. På gymnasiet fikade jag aldrig, nu är det ett trevligt sätt att träffa vänner på. Favoritfiken nu är Claras och Coffehouse by Georg. Blir väl en kaffedrink och en macka. En godsak om man är sötsugen...

image120


image95

Kommentarer
Pinkcherry

Oj,oj...Tack så mycket för komplimangrna för sminkningen. :) jag gick international make up center. Jag lärde mig en hel del där måste jag säga,men mycket har man även lärt sig själv :)

Frans limmet och även fransarna kan du hitta på bla kicks och åhlens. Lycken till!

Tack för att du besökte min blogg :) ska lägga upp mer sminkningar som förhoppningsvis kommer inspirera dig :)

2008-02-13 @ 23:45:23       Blogg: http://pinkcherry.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0