Läggdags - Update

En liten update för dagen innan jag kryper ner i sängen...

Idag har jag jobbat 6-13. Har aldrig någonsin vart så trött på jobbet, hela passet...  Skönt att få gå hem.. Stressa hem, följa med Henke till frisören. Snygg han blev! Nickade till några gånger medans jag väntade. Riktigt jeeekla trött alltså... Sen åkte vi och solade. Så nu är jag av med min solarieoskuld. Hehe. Gött. Ska fortsätta med solandet. Sen kom vi hem, åt. Sen somnade jag i soffan på kvällen... Vaknade lagom till Lost! En favvoserie, men är ändå glad att det bara är typ två säsonger kvar. Dags för ett avslut innan serien ballar ur....

Nu sitter jag här och tänker för första gången på lääänge lägga mig innan kl 23. (Okey, någon enstaka gång har det väl hänt tidigare...) Imorgon blir det jobb 13-18. Ledig fredag-lördag. På söndag blir det jobb, och Disneykväll med Anna. Gööött! =)

Natti.


image95
Kommentarer
Tinna

Vilka filmer blir det på Disneykvällen? Misstänker att du laddar inför nästa TP omgång!!! Kram big sis :)

2008-02-14 @ 00:16:10
Tinna

Happy Valentine´s day, sis :) Love U
Kram big sis :)

2008-02-14 @ 10:40:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0