Hos syster idag

Idag åkte vi till storasyster med familj, även Malin var där. Vi spelade Disney TP. Hehe, vem tror ni vann? Jag och Henke! Jaaa, vi spelade med barnfrågorna... Men den avgörande vinstfrågan var faktiskt en vuxenfråga... ;)

Sen var det dags för Melodifestivalen. Och jisses, hur lågt kan svenska folket sjunka? Och inte bara det, var det där det bästa man kunde komma med? I princip alla låtar var totalt värdelösa...

E-type & The Poodles - Deras låt var bra. Gillade den. Den skulle gått till final.
Face-84 - Jag säger bara JISSES (!) vad pinsamt! USCH!
Velvet - Också helt okey. Svängig. Den tyckte jag med kunde gått till final.
Brandur - Inte ens värt att kommentera. Äckligt dåligt...
Michael Michailoff - Hann inte riktigt se hans bidrag, men inget man fastnade för.
Amy Diamond - En mäktigare röst med höga toner så hade låten vart bra.
Suzzie Tapper - Sämst, efter Face-84... Lät som hon rökt och druckit i 40 år...
Christer Sjögren - Snälla nån... Pinsamt!


image95

Kommentarer
Jinna

Haha, visst är det en härlig känsla att resa till utomlands som ligger långt härifrån. Det jag menar är förstås inte vanligaste länder man besöker. Jag tänker åka igen till Aus igen nångång i mitt liv när min bror ändå kommer att bo där. Absolut. Härligt för dig att åka till Thailand nästa år! Gör bara så mkt du kan så njuter du av minnen efteråt. :)

2008-02-10 @ 08:42:33       Blogg: http://www.jinna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0