Fika med Erika

image161Igår ringde Erika och frågade ifall hon kunde komma hit och tvätta. Så idag tvättade hon här. Sen gick vi lite på stan, shoppade och fikade. Sen kom vi hem hit. Jag fixade hennes naglar och sen åkte hon för att fika med en annan vän. Hon tyckte absolut att jag ska bli nagelterapeut... Skulle tydligen passa mig jättebra...

Jag köpte idag:
- ¾ jeans på Snygga
- en svart tröja på Snygga
- minihårspray på H&M
- eyemakeup-removerpads på H&M
- dagcreme på H&M

Hittade två par snygga pösiga byxor på Snygga som hade passat skitbra att jobba i, och ett par jättesnygga ljusa jeans... Tyvärr fanns dom inte i min storlek... *sur* Men men. Blev lite smått och gått iaf. Ska nog en till runda till Snygga när man har mer tid. Allt kostar 60 spänn, då kan man alltid hitta något =)

Over and out...


image95
Kommentarer
tiny

vad är snygga för butik? (:

2008-02-21 @ 20:51:41       Blogg: http://tinys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0