Dumma hål...

image143Köpte ju massa örhängen i guld... Blev först fel storlek, så dom fick skicka efter nya. Hämtade som sagt dom idag. Skitsnygga. Ser jättebra ut. Dessvärre fick jag dom 1-2 veckor för sent... Det yttersta håret i båda öronen har läkt ihop. Så nu är jag skitförbannad. Vill inte ha fem hål, jag vill ha mina sju... Dom yttersta är körda, tveksamt om jag kan göra om dom senare, vet inte om dom broskat sig eller någon sån skit... Fan vad sur jag är nu... Köpt extra guld helt i onödan... Aja, snyggt blev det ju iaf... Jävla skit... =(


image95
Kommentarer
Tinna

Jag vet en som bara har ett hål i varje öra & som behöver lite nytt bling att sätta i dem!! *räcker upp handen!* Kraaaam C :o)

2008-02-05 @ 20:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0