Vila i frid, älskade farfar


Igår eftermiddag var det dags att skynda till sjukhuset igen. Vakade över dig hela natten. Du kämpade in i det sista. Ca kl 7.30 på morgonen lämnade du oss...

Du blev 80 år gammal. Vi kommer alltid minnas dig som du var. Glad, pigg och alltid villig att busa med dina barnbarn. Det finns ingen bättre farfar, och du kommer bli saknad.

Det var jobbigt att se dig på sjukhuset. Sådan skillnad på bara ett dygn. Du var medvetslös. Jag vet att du har det mycket bättre nu.

För alltid älskad. För alltid saknad.

Sänder en tanke till min farmor. Vi finns här för dig.



Kommentarer
Lina

Mitt i all sorg vill jag ändå önska dig en god fortsättning på det nya året. Ta hand om er! Kramar

2009-01-01 @ 11:48:50       Blogg: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com
Ronja

uscha RIP, ta hand om dig och "gräv inte ner dig" som många kan göra.

2009-01-10 @ 00:21:59       Blogg: http://ronjagoode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0