Välkommen till familjen

Ännu en helg har gått. När jag kom hem ikväll var Huttan här. Han och Henke hade lagat mat, inte ofta det händer ;) Åt tacksamt av den goda maten och tittade på lite anime med grabbarna.

Huttan åkte hem. Henke åkte till jobbet. Jag slog över till 3an, där nya säsongen av Bones har börjat. Efter det började det en film. Välkommen till familjen. En julfilm där hela familjen samlas och äldsta sonen ska presentera sin stela New York-flickvän. Inte en traditionell julfilm, men jag fastnade för den. Kände verkligen med Meredith när hon kämpade för att passa in. Även ganska förutsägbar, men jag gillade den...

Igår var jag ju på julbord! Vi var på båten på piren. Åkte ut på sjön. Jättemysigt! Och jättegod mat! Jag smakade till och med på en bit sill! ;) Och det var faktiskt inte helt fel... En väldigt lyckad kväll med många galna skratt och supergod mat!
     Efter jobbet hade jag ca 10 minuter tills jag skulle in till julbordet, så hann inte öppna paket nr 6... Men när jag kommit hem och lagt mig insisterade Henke på att jag skulle öppna det. Klockan var närmare midnatt, jag skulle upp och jobba, men Henke kunde tydligen inte hålla sig... ;) Så han hämtade mitt paket och tvingade mig att öppna.. Det var mjölkchoklad. Mycket god! ;) Och idag, paket nr 7, innehöll en skål i samma serie som min kopp. Me likes a lot! Tack syster, med familj! ;)

Henke har snackat lite med uppfödaren. Vi tror ju att Donna kanske löper i december, inte i januari. Men det löser sig alltid!
     Sen ska vi nog vara hundvakt. Eller, korttidsboende kanske passar bättre... ;) Åt Cool, den ståtlige herrn som Donna ska paras med. Cools husse ska till Oslo på ett jobb. Då ska nog Cool bo hos oss. Eventuellt flyttar han in redan innan jul. Sen tar uppfödaren hundarna när vi är i Thailand, och sen tar vi med oss båda hundarna hem. Mys! Men blir det innan jul får Cool stanna här hos Henke på julafton, medan jag tar med Donna till släkten. Men det ska bli kul med två hundar i hushållet!

Nähä... Rasta hunden, sen sova.... Natti...



Kommentarer
Jenny

Hej!:)



Vad roligt att höra att det gick så bra för din syster, det är ju en jävlig process det här med provrörsbefruktning.

Japp, Lucky löper med nu i Januari & ska nog paras då. Vi ska få hem en staff ifrån England nu i sommar så vi tyvärr blir det ingen Donna bebis!:( Donna är ju så himla fin, vill ha henne!:)



Kram

2008-12-08 @ 16:04:50       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0