Update

Har tråkigt... Henkes vän som skulle komma på fika dök aldrig upp... Fick inte tag på honom heller. Så vi tog lite kaffe själva. Skulle se en rulle. Henke höll på att tanka ner någon komedi. Haft ett sånt sjukt sockersug, men Henke hade visst ätit upp mitt godis. Som vanligt... *suck* Inget socker = tjurig Linda...

Henke satte på filmen. Dötrist... Hans mor hade vart på torget idag och köpt såna där goda bullar dom har, så han var inne hos dom och hämtade bullar åt mig. Så jag är på bättre humör, men filmen är fortfarande kass... Så funderar du på att se Burn after reading, så skit i det! Funderar på att lägga mig... Men kan väl ändå inte sova när han tittar på film...

Jobba imorgon.... Blää... Bara två veckor kvar till Thailand! Typ.. ;) Gööött...

Älskar min nya laptop!
Någon som vill köpa min gamla dator?
Eller skrivbord från IKEA?  =)



Kommentarer
Malin

Det skrivbordet du har har jag velat ha sjuuukt länge! =b

2008-12-27 @ 23:29:07       Blogg: http://tmc.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0