Söta Anna

Var trevligt med en spontan fika idag! Det lustiga var ju att jag tidigare samma dag fick ett vansinnig sug att fika... Men trodde inte någon ville, så sket i det. Sen frågar Anna om jag vill följa med på en fika =) Linda säger aldrig nej till en fika! ;) Kommer dit. Massa folk! Söta Anna hade köpt en liten sak åt mig. Hihi. Hon kunde tydligen inte låta bli. En serietidning från 1986. Varför då kan man ju undra?

Bläddra ner... ;)




















































Tihi. Världens sötaste AnnaPanna! ;)




Thailandsresan är nu helt betalt, så nu återstår bara det sista, egentligen onödiga, sparandet förr shoppiiing!



Kommentarer
Anna

Tack för en trevlig fika igår :) Blev lite lack när jag kom till min bil, hade max två cm på varje sida.. Kom knappt ut. Usch! Jäkla idioter ibland. Kramar

2008-12-03 @ 05:58:21       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0