Shoppiiiing! Och fika ;)

Idag har jag vart på stan. Som vanligt fick jag stressa. Mötte upp syster och Zandra vid Gina. Syster köpte ett par jeans. Jättefina. Ville med ha jeans, så provade tre par. Har alltid varit jättedålig på jeansstorlekar, men chansade på 30. För stort... 29 passade mycket bättre. Insåg även att mina "gamla" jeans som jag växte ur på ett halvår (illa...), men som jag kan ha igen (!), var storlek 28. Gööött... Köpte iaf ett par vida jeans. Jättesnygga, och ursköna!

Syster hade redan åkt iväg. Hon skulle se brorsdöttrarnas luciatåg. Jag och Zandra gick och fikade, helt gratis ;) Samlat stämplar på Bernards City, så nu hade vi vår fria fika! Kändes för himla bra faktiskt =P
Sen blev det till att inhandla lite julklappar. Ska bara köpa till syskonbarnen, så det är nu färdigt. Bara Simons present kvar (ungen fyller ju 21a dec...) Men vet vad jag ska köpa, så det blir asbra!

Imorgon blir det julbak och på kvällen blir det fest! Gööött!

Ehm... Dagens paket var kroppspennor med smak av choklad och jordgubb... ;) Vem ska jag tacka för denna present? Hehe...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0