Mellandagsrea

Vart iväg till MediaMarkt med Henke och hans bror Stefan. Mest Stefan som ville titta efter en kamera. Men vi gick i alla fall och kollade lite. Vet man inte vad man söker har man inte där att göra, för det finns ju ingen att fråga. Stackarna jobbar väl skiten ur sig, ursäkta uttrycket...

Henke och jag gick iaf därifrån ca 8 300 kr fattigare. Jag köpte mig en laptop (så nu ska den gamla ut!) och Henke köpte sig en ny dataskärm och en extern hårddisk. Stefan köpte sin kamera.

Så nu sitter jag här och surfar på min nya laptop! *helnöjd*

Återkommer med bilder och planer för datarummet... ;)

Nu bjuds det på middag inne hos Henkes päron!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0