Leeeedig!

Idag tog jag sovmorgon! Var så trött, så när jag väl vaknade trodde jag att klockan var runt 13-14..... Men kände mig iaf pigg... Gick upp och då var klockan "bara halv 12... Så det var jag nöjd med =) Kände mig utvilad, det är huvudsaken..

Sen har jag väntat några dagar på att Henke skulle städa upp i köket efter att han och Huttan lagat mat. Men när inget har hänt och jag för en gångs skull fick ett förmiddagsryck istället för kvällsryck så städade jag undan. Inte helt, men ser bättre ut nu iaf...

Idag är det 10e december! Bara 13 dagar kvar till julafton! Och i dagens paket var det ett yatzyspel!



Över till lite hundsnack ;) Så fort vi får Cool ska jag lägga upp lite bilder, så ni får se honom! Vet dock själv inte riktigt hur han ser ut. Men tills vidare får ni nöja er med hans bror Moses. Ack, så jag saknar att ha honom här... Slänger även in lite bilder på Donnas valpar (och pappa Jari).









Kommentarer
Jenny

Nämen gud så söta alla är då!:) Moses är en stilig kille!;) Kul att ha något att se fram emot. Jag e fan helt staffe galen, skulle kunna ha hur många som helst här hemma!:D

2008-12-10 @ 12:40:13       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Jenny

Jo, vi har haft funderingar på att börja föda upp. Men det blir inte förän om några år isf!:) Visst är smycketräden fina!:D

2008-12-10 @ 17:32:13       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0