Inventering på jobbet...

Bläää... Jobbade 6.30-14 idag... När jag skulle gå frågade Jenny om jag kunde komma tillbaka senare och inventera. En av grabbarna var sjuk... Sååå, mellan 17-22 har man inventerat. Är lagom trött i både huvud och rygg nu...

Var hemma runt 22.30. Gick in till Henkes päron. Drack en kopp te och hämtade Donna som dom så snällt tagit hand om idag. Blev ju lite knäppt när jag skulle jobba kl 17 och Henke kl 18.... Visste ju inte när jag skulle vara hemma...

Dagens paket var en showergel i form av en snigel! Jättesöt!


Bläää, missade Hemmafruarna pga inventeringen! Skit... Säsongsavslutning och allt... Aja, blir ju till att tanka hem. Så ingen får säga vad som hände!

Soooova.... Tänker ta sovmorgon imorgon!



Kommentarer
Jenny

Japp, det blir en liten staffe kille ifrån England!:) Längtar!:D Vad kul att ni ska få en till staffe hemma ett litet tag, roligt att se hur han är då!? Du måste ju sätta ut någon bild på honom så jag får se. Kommer jag säkert vilja ha en till staffe ännu mer...Ha ha ha! Typiskt mig!;)

2008-12-10 @ 11:55:39       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Jenny

Ja lägg jätte gärna upp några bilder på hans bror!:) Vad kul att ni fick ha en annan hund hemma när eran lilla Donna var borta. Har du några bilder på hennes valpar? Vi ska få hem honom till våren/sommaren. Vet inte hur han ser ut än, inte helt bestämt vilken kull vi ska ta ifrån! Men jag tror det blir en mörk liten sak!:D

2008-12-10 @ 12:06:38       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0