4e december!

Idag har man jobbat. För ovanlighetens skull ;) 10 timmar. *trött*

Efter jobbet åkte jag en sväng till Finduss och kollade in nya lägenheten. Fin!

Skönt att komma hem efter en lååång dag på jobbet (vart uppe sen kl 5...) och bara slappna... Borde städa undan lite i köket, men orka...

Dagens paket! Skrev ju inget igår, så slänger upp en bild. Igår fick jag showergel i form av en söt liten figur, och idag ett par peelinghandskar. Nice! Har även fått hem mitt paket från MUC. 12 prover och en fullstorlek ögonskuggor för 99 kr + två extra prover som dom skickat med. Nice! Dom har även lagt upp ett nytt erbjudande nu. Åtta fullstorlek för 299 kr (ord. pris 472 kr). Sugen, men många av dom färgerna har jag redan såå...



Måste ju lägga upp en bild på söta Donna med... Pluttan...



Vill ha den lägenheten! Klicka här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0