Vändgatan 8

Idag träffade jag lillasyster för en fika på Claras. Pratade massa, det var trevligt. Sen åkte vi hem till mig för att ta lite kort, men det slutade med att vi satte oss på balkongen och snackade. Vi kom in på huset i Norrahammar, vårt bardomshem. Det är nästan på dagen två år sen päronen flyttade därifrån. Vi är båda sååå nyfikna på vad det nya paret gjort med huset. Hört att dom renoverat en del. Så vi gick in på eniro.se och letade reda på deras telefonnummer. Nervöst slog jag numret. Det började tuta i luren.

- Tommys mobil, hörde jag en tjej svara.
- Hejsan, Linda heter jag. Jag bodde i ert hus innan... Jag och min syster är så nyfikna på vad ni gjort med huset, så vi undrar om vi kanske skulle kunna få komma och titta lite? sa jag och kände hur jag skakade.
- Men gud vad roligt! Självklart får ni det! Ni är så välkomna så!

Jag blev smått paff över hennes entusiasm över att vi ville komma. Just nu var dom inte hemma, så på söndag kväll ska vi åka till Norrahammar för första gången på två år och titta på vårt kära barndomshem! Ska bli så roligt!



Här är mina fynd på ÖK för 280 kr. Tänkte lägga in en bild.





Imorgon är jag ledig! Någon som vill leka med mig då? =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0