Rensat i köket

Ja, usch vad mycket skit man samlar på sig... Nu fick jag nog. Jag plockade ut allt porslin från skåpen och samlade i två delar på köksbordet: spara och slängas. Sen tänkte jag om och försökte organisera upp det som skulle sparas. Flyttade massa fina glas till vitrinskåpet, där dom hör hemma! Ser mycket bättre ut, plus att det blev mycket mer plats i köksskåpen. Såhär blev det:



Bild 1: Vintrinskåpet. Massa glas! Vin, whiskey, shot, cocktail, champagne...
Bild 2: Överskåpet. Innan var det en salig blandning och en himla röra.
Bild 3: Underskåpen. Sorterade. Mest nöjd med "kaffe-avdelningen". =)
Bild 4: Skräp! Allt som ska bort. Det inte Henkes päron vill ha slängs!

Det känns så bra att få undan all skit. Fick ju till och med massa plats över! =) Mår faktiskt bättre också när jag fixat lite här hemma. Tror jag skulle må ännu bättre med ny färg på väggarna och kanske nya möbler... Jag tröttnar alldeles för snabbt... Inte bra för plånboken ;)



Kommentarer
Tinna

Hallå där - slänga Disneyglas??? /vill ha..../

Kram största snyggsyster :o)

2008-08-07 @ 01:07:49       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0