Osynlig?

Ja, ibland börjar man ju undra. Har nästan blivit präjad av vägen fyra gånger. Två gånger mellan Liljeholmen-Centrum. Bilar som ska byta körfält och då är på väg att köra rakt in i mig.

För någon dag sen körde jag av motorvägen mot Ekhagen. En lastbil kom från höger och körde in i rondellen framför mig och en annan bil. Vi fick sakta ner så den hann förbi. Då tyckte en bil som kom från samma färdriktning som lastbilen att han kunde smita förbi, rakt in i mig. Tur att ja bromsade.....

Idag kom jag från jobbet. Rondellen vid bron. Kommer en kille i en volvoj*vel från bron och får för sig att det inte finns några andra bilar i rondellen. Han kör rakt ut utan att titta, precis när jag ska byta till hans körfält för att köra ut ur rondellen. Tutar förbannat på honom, men killen reagerar fan inte.... Idiot! 
Är jag osynlig??

Till lite roligare saker! Imorgon är det Takida! Gööött! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, men tänkte prova ut lite nu innan läggdags. Sen blir det ju utgång senare på kvällen, får se om Pernilla och Madde hakar på.

Aja, mot garderoben! ;)



Kommentarer
anna

hoppas du hittade nått i garderoben så du slipper gå naken.. :) ikväll smäller det.. PARTY! Ikväll ryker din konsertoskuld. Med mig dessutom.

ses ikväll och stressa lugnt.



2008-08-22 @ 12:36:34       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
Sara

fan va kul med konsert!! vi får höras när min inspark e över:) !! linduss betyder en massa mycke för mig! :)

you know it!



Pussar

2008-08-22 @ 15:35:07       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0