Min lediga söndag.....

Idag skulle jag vart ledig. Men olika omständigheter gjorde att jag fick jobba ändå. Korta versionen: Nawar var sjuk, så Lára hoppade in, trots att det var hennes sista dag igår. Hon var jätteledsen, för idag var hennes sista dag på med pojkvännen innan hon flyttar tillbaka till Island. Malin ringde då mig och frågade om jag kunde jobba istället för Lára, som jobbade istället för Nawar.... Jaha, det var den lediga dagen det....

Inatt efter att Henke hämtat mig från festen skulle vi se på film. Men jag var trött och på dåligt humör. Men vi satte oss framför tv:n, då det råkade börja en jättebra film som Henke ville se. Jag var såå trött, och frös som ett as. La huvudet i hans knä, och somnade.... När jag vaknade till trodde jag att jag bara somnat en snabbis, men det visade att jag sovit i två timmar eller nåt, klockan var två på natten.. Hoppsan... Jag gjorde visst en Tinna där.... ;)

Är sjukt sugen på naturgodis! Dom två godaste sorterna på jobbet har varit slut i flera veckor, trodde godistjejen fyllde på naturgodis med, men börjar fan undra.... Vill ha naturgodis!!



Kommentarer
Tinna

Vi är såååå lika, det är bara för dig att inse det!!! Om 20 år är du både lika snygg & cool som jag! Love ya, sis.

Kram bigbig sis :)

2008-08-31 @ 22:42:35       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0