Min första egna stängning!

Visste visserligen att Jenny hade planerat in mig för lite enga stängningar, men det skulle ju dröja iaf två veckor. Så kommer jag till jobbet idag och får veta att jag ska ha stängningen ikväll.. *svälj* Men det gick jättebra! Det var jäääättemycket folk, men jag hann med allt ändå, med lite assistans av Malin.

Fick ett seperyck när jag kom hem. Började göra iordning i köket. Fixa diskmaskinen, diska alla kastruller och skit som stod framme. Orkade till och med slänga mig i duschen en snabbis =) Det var skönt! Nu blir det till att jobba 11-19 två dagar i rad.

Nähä, om man skulle mysa ner sig i soffan med Donna en stund?


Kommentarer
Tinna

Bra jobbat, syrran! Kram bigbig sis :o)

2008-08-19 @ 08:04:36       Blogg: http://isinge.blogg.se/
ME

linduss med såklart!! Men fick bråttom:)

Aja nu va man student dåå:)

2008-08-19 @ 17:55:00       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0