Header till Finduss

Vet inte varför jag oftast blir uttråkad framåt kvällen... Just nu känner jag mig frustrerad, har myror i brallan. Är inte van att vara ledig hela helgen, så nu vill jag bara göra så mycket jag bara hinner... Blir det inte så så får jag snart nervösa ryckningar eller nåt....

Uttråkad är jag iaf, och vad brukar jag göra då? Leka i photoshop såklart. Lillasyster har ju ingen blogg längre, storasysters header har jag ingen fantasi till idag. Vems blogg kan jag då leka med? Svaret blev: Finduss!



Och i sin helhet:





Kommentarer
Patrk <3

wiieee:) söt den vaa:)

du få komma till mig imån elle nått på en kaffe å lite kel med min walle....

han e så sjukt sööööt!!

2008-08-17 @ 12:57:01       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
Finduss

den förra som skrev va jag.....

glömde ändra från patriks namn;) Walle alltså.....hör av dig! Pussaa

2008-08-17 @ 12:58:13       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0