Härliga fredag!

Snart är dagen över, och jag är fullt nöjd med dagen som varit! Finduss smsade i förmiddags och ville att jag skulle komma hem till henne. Sagt och gjort. Vart väldigt slö och seg så det tog några timmar, men sen åkte jag till Finduss. Träffade hennes lilla kissemiss Walle, som bara är såååå söt! Han försökte fjäska sig in hos mig när han insåg vilket roligt halsband jag hade (mitt långa som låter som attans). Blev en snabbfika bara, sen fick jag springa iväg till frissan, eller ta bilen rättare sagt ;)

Väl hos frissan behövde jag Jessicas expertis. Skulle jag ge upp och färga håret mörkt, som dom flesta andra tyckte var det bättre alternativet? Eller skulle jag fortsätta ljusa upp det? Vi kom fram till att det vore slöseri med tid, pengar och hårkvalité att sluta nu. Sen vill jag se hur jag ser ut med ljust hår, där det faktiskt ser naturligt ut.

Sen kom Madde och mötte upp mig hos frissan när jag var nästan klar. Hann inte åka till stan, det stängde när jag var färdig. Så tog en fika på Claras istället. Satt där till tio. Alltid trevligt! Snackade massa flytt och grejjer.

Imorgon ska jag jobba 7-15. Ska smita iväg från jobbet för att gå på lägenhetsvisningen. Efter jobbet ska man göra sig iordning för fest! Det är Emelie som har inflyttningsfest, igen! ;) Hehe, bra att du flyttar runt Emelie så man har nån att festa hos! ;)



Min frisör är bäst! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0