Beslutsångest...

... Vad ska jag göra med mitt hår? Har faktiskt vart duktig jättelänge och inte färgat sönder det, har hållt det mörkt. Men nu ville jag faktiskt göra något nytt. Försöker ljusa upp det, har jobbat på det några månader nu. Men nu börjar jag undra... Ska jag verkligen göra det ljusare, eller ge upp och färga det mörkare igen? Henke vill att jag ska ha det mörkt, dom flesta andra säger att jag passar bättre i mörkt... Ibland blir jag sugen på att klippa av det igen. Jessica gjorde en så snygg frisyr efter att jag färgat sönder håret och tvingades klippa av det. Alla älskade den frisyren! Men nej, jag måste spara ut det, sen får vi se....


(OBS: Frisyren på bilden är inte den Jessica gjorde, den enda jag hittade...)

Kämpar med en ny header, men fantasin flödar inte direkt... Photoshop vill inte alls som jag vill.... Pengar på kontot! Någon som vill shoppa på fredag? ;)



Kommentarer
anna

den mellan där du har blont..

2008-08-26 @ 19:13:05
Malin

Den i mitten på översta raden tycker jag =)

2008-08-26 @ 21:26:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0