Attila

Träffade en liten amstaffhane på 9 veckor nyss. Henke ringde mobilen och bad mig komma ut på balkongen. Vilken liten sötnos! Gick ut och hälsade, sen satt vi ute på gräset och pratade. Attila vägrade lämna mitt knä. Sen fick han ett seperyck och blev jättebusig och sprang runt som en galning, hoppandes och naffsandes. Han ville åt min glasspinne, sen grävde han fram Henkes snusdosa ur fickan. Ojoj.. Riktig liten sötnos. När han är färdigvaccinerad ska han nog få hälsa på Donna.

Känns lite bättre nu. Henke mår med mycket bättre. Vi kom fram till att vi oroar oss och stressar alldeles för mycket i onödan. Men jag påpekade hur mycket jag vill flytta. Vet att Henke tycker det är jobbigt, men jag trivs inte...

Laddad ner massa nya fonter nu, så man kanske ska in i Photoshop och leka lite. Men först ska Donna rastas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0