TråkVäder = TråkLinda

Usch. Vilket tråkigt väder... Igår var vi hos uppfödaren. Ville träffa Moses, men han var bortlånad för parning. Men Jari träffade vi. Gud, vad fin han är nu! Vi hälsade en snabbis på Hook (som Henke vill låna), Amon (som är gigantisk!) och allas vår älskade Tinker. Såå vacker är hon!

På vägen hem hamnade vi i ett sånt tråkigt snöblandat regn-väder. Det öste ner, och mörkt var det. Tråk... Men när vi närmare oss Jönköping igen sken solen och vägarna var torra. Men under natten så smög väl vädret efter oss och hamnade här. Så när man vaknade var det vitt och blött ute. Trååååk... Ingen promenad med Anna, ingen fika med Erika (mest för att jag inte hört av henne och inte orkar tjata...) Så nu sitter man här. Precis pratat med mor och lillasyster. Så när man fixat och grejjat lite så ska man hälsa på dom =) Om dom ska tjata och insistera på att vi ska spela kort med dom så kan vi väl offra oss då... =P

Nee, nu ska jag iväg och bli brun! Sen hem och duscha, göra sig iordning, sen hälsa på päronen!


image95
Kommentarer
Malin

Haha ja guuuudars va vi fick tjata ;P haha

2008-04-12 @ 16:12:43       Blogg: http://maloouen.blogg.se
Anna

känner igen mig.. vädret har gjort mig skit tråkig idag. SUCK! kramar

2008-04-12 @ 18:33:10       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
Clara

Hur gick det på visningen? Blev ni ännu mer sugna på den?
En på mitt jobb har tjatat om "sin" lägenhet jättelänge nu och så visade han bilder på den i fredags.. de var ju "eran" lägenhet.. alltså den ni ville ha..
så nu vet jag vem ni kommer bråka med ;)

2008-04-13 @ 15:13:01       Blogg: http://clarne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0