Tjejsnack v 13-14

Vecka 13 - Ordspråk

  • Sämsta ordspråket?
    Det går över tills du gifter dig. *hatar*
     
  • Bästa ordspråket?
    Det finns ingen vänskap i kortspel. Kanske mer ett citat, men gillar det. Passar perfekt för min familj! ;)
     
  • Ditt egna påhittade ordspråk?
    Har inget eget påhittat ordspråk...
     
  • Bäst sagda av ett barn?
    Finns mycket bra ungar har sagt... Mig själv ca 7 år på flygplatsen till pappa efter att jag stirrat på ankomst/avgångs-tavlan:
    "Pappa... Lin, Lind, och Linda... Dom bokstäverna är väldigt känt..."
     
  • Ordspråk du lever efter?
    Ta en dag i taget.


Vecka 14 - Vad gör du när du är:


  • Arg?
    Gapar och skriker och tar ut all min vrede på Henke. *tycka synd om*
     
  • Ledsen?
    Pratar massa med Henke. Äter choklad. Blir arg.
     
  • Nedstämd?
    Kryper ner under en filt i soffan med hunden, äter choklad och chips och tittar på Disney.
     
  • Glad?
    Vet inte... Ler? Skuttar runt till hög musik hemma och känner rytmen i blodet? =P
     
  • Nykär?
    Blir allmänt barnslig, fånig och fastklistrad mot pojkvännen och tjatar för mycket om honom som alla andra nykära?

image120



image95

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0