*pust*

Idag har man jobbat 7-12. Sen var det personalmöte i två timmar... Stackars Donna var ute vid halv sju, sen fick hon vänta tills jag kom hem vid typ tre...

Väl hemma har jag iaf vart lite duktig. Plockat undan all disk, gjort kliniskt rent i köket *älska*, rensat upp alla gamla räkningar och andra papper som samlat damm på skrivbordet. Och sen tankade jag faktiskt för mina sista pengar, så nu har jag väl 50 spänn på kontot eller nåt... *illa*

Men nu ska jag slänga i mig en macka eller nåt. Magen kurrar... Sen ska jag göra mig iordning så bär det av till en fika med Patricia (!) som jag verkligen känner att jag har råd med... *inte*

Aja, hoppas på en hyffsat stabil lön i slutet av månaden.. Henke får ju sin grundlön nu sin första månad med...


image95
Kommentarer
Tinna

Var är det Henke har fått jobb nånstans??

2008-04-16 @ 18:31:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0