Lite uppdatering

Jobb, jobb, jobb... I lördags började jag kl sju. Gick upp vid sex... Inte alltför roligt...

Missade ju helt sommartiden! Gick upp i söndags som vanligt. Gjorde mig iordning för jobbet. Storasyster ringde. Jag fick kuta iväg till jobbet. Hann före Therese. Vi gick in, tog fram kassorna. En arg kund bankade på fönstret. Therese blev lack och sa att vi öppnar om en kvart. Kunden upplyste oss väldigt irriterat om att det är sommartid nu. Så klockan var inte 10.45 som vi trodde, utan 11.45. vi öppnar kl 11 på lördagar... OOPS...


Måndagen
spenderade jag med syster. Shopping! Såå nöjd! En urläcker outfit till lördagens fest!


Vi ska titta på lägenheten jag kollat på! Både jag och Henke är grymt intresserade. Han pratade nyss med mäklaren. Vi var oroliga pga Henkes allergi. Nuvarande ägare har nämligen katt. Men mäklaren sa att det inte är några problem, det är äckligt rent ;) Och på torsdag kommer han hit och värderar vår lägenhet! *nervööööös* Så imorgon är det att göra kliniskt rent som gäller!


Idag blev det långpass. 6-16.15... Var äckligt trött hela dagen. Fick tvinga upp mig imorse. Gick som en zombie på jobbet. Men sen vid två hände något och jag switchade helt och blev väldigt pigg och energisk. Varorna bara flög förbi i kassan. Hehe.

Snart ska jag träffa Anna! Blir en fika och sen en runda runt Munksjön. Ska bli skönt! Hmmm.. Duscha av sig och slänga i sig en macka innan kanske?


image95

Kommentarer
Tinna

Meeen, man ställer väl fram klockan tidig SÖNDAG morgon - inte lördag???

2008-04-01 @ 21:17:11
Sara

what about att ja får din lägenhett`?
kommer på löööördag!!

2008-04-01 @ 22:01:38       Blogg: http://snoangeln.blogg.se
Sara

what about att ja får din lägenhett`?
kommer på löööördag!!

2008-04-01 @ 22:01:54       Blogg: http://snoangeln.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0