Jag är smal igen!

Jajaja... Jag har väl alltid vart smal... ;) Och att jag gick upp 10 kg efter gymnasiet var ju bara hälsosamt positivt... Men sen blev det kanske några kg för mycket... I somras fick jag köpa två par nya jeans, för uppenbarligen kunde jag inte ha jeansen jag hade på gymnasiet... Men efter bara 2-3 månader hände nåt... Skulle ta på mig dom nya vita jeansen jag köpte den sommaren. Men trots alla olika tekniker vi kvinnor kör för att pressa i oss jeansen som egentligen är en storlek för små så kunde jag inte för mitt liv knäppa mina två månader gamla jeans! Jag blev helt knäckt! Men tacka vet jag hårt jobb på Lidl! I lördags frågade Madde om jag gått ner i vikt. Hehe. Och idag prövade jag mina vita jeans igen, som hittills legat gömda och glömda längst bak i garderoben... Jag kunde knäppa dom, utan minsta problem! *Lycklig Linda*

  


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0