Donna har fått en liten kompis!

Så gulligt! Var ute med Donna och mötte en tjej som hade en valp på 10 veckor. Blandras mellan Papillon, Chihuahua och Dvärgpinscher. Ursöt! Och så liten! Donna nosade lite, den gömde sig bakom matte. Men så fort Donna vände ryggen till började valpen kaxa och boxa Donna. Haha. Så söt. Vi tog sällskap en bit. Donna struntade i valpen och drog allt vad hon kunde framåt, medan valpen hela tiden försökte springa ifatt Donna och busa. Gulligare får man ju leta efter. Vi stannade till där dom bodde. Valpen fortsatte boxa på Donna. När hon inte fick någon uppmärksamhet så skällde hon till. Då vaknade Donna och dom började busa lite. Haha, räckte ju med att Donna buffa lite med tassen så flög ju den lilla valpen iväg. Där fick Donna en riktig kompis. =)



Icke att förglömma... Det blir Göteborg på lördag! Gött. Jag, Henke, Peter och Sofie. Ska bli kul! Sen hem och festa på kvällen. Om jag är tillräckligt frisk vill säga =) Vet fortfarande inte riktigt vart jag ska ta vägen... Men det märker vi!

Fresten, vad tycker ni om min enkla design? =) Inte helt illa va? *lite stolt*
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0