Tjejsnack v 42 - Relationer

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Vet inte om jag har någon sådan. Men har ju några jag hellre går till än andra. Zandra är nog en av dom jag kan gå till, oavsett. En vän sen spädbarnsålder.


Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
Tycker att alla ens vänner har olika betydelser, vilken gör dom svåra att rangordna. Även om det säkert går så känns det inte riktigt rätt. Jag vet vilka av mina vänner jag kanske hellre umgås med och kommer bäst överens med. Men tänker inte rangordna dom...


Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Ja, det har jag nog. Vi slutade prata med varann. Vi umgås fortfarande inte, även om det förflutna ligger bakom oss. Det var ett stort svek, men det är glömt nu. Tack vare gemensamma vänner ser man fortfarande varann ibland, och det känns väldigt skönt att jag kan se henne och bara se den goa tjej hon är.


Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Ja, det känns så. Svårt att ge deras version, men jag känner mig bekväm med människorna runt omkring mig.


Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Oj... Riktigt tuff fråga. Har ingen aning om vad andra anser vara min bästa/sämsta egenskap. Mitt ego kanske inte gillas så mycket? Jag tror många missuppfattar mig dessutom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0