Tjejkväll igår!

Väldigt trevligt. Hade inget att göra och Anna ville fördriva tiden tills Emelie kom hem. Så Anna kom hem till mig, drack kaffe, te och åt chokladmuffins som hon köpt med sig. Sen skulle hon till Emelie och så följde jag med. Idol och Singstar. Haha, fan vad vi sjunger bra! *inte* ;) Men kul hade vi! Tack för en kul kväll tjejer!

Och du Anna, ta det lugnt med polisen nu... ;) På väg till Emelie blev vi stoppade av polisen. Annas lampor på vänster sida var trasiga... Fan vilken tur att jag inte tog Clion! Italiensk, inte van vid att behöva sätta på ljuset själv. Jag hade ju kört helt utan ljus när polisen kom... Ett år kvar på prövotiden... *puh* Men vi klarade ju oss bra, eller hur Anna? =)

Ikväll ska man festa med Pernilla. Ska bli skoj! Harrys, here we come! ;) Ska fixa frisyr, smink och sån shit nu. Sen drar jag till Pernilla. Ha en urskön kväll allihop!
Kommentarer
Anna

Jag förstår inte vad du menar *syftar på polisen* :) hahahahahaha

2007-10-07 @ 10:00:10       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0