Provjobba på måndag!

Yes, idag ringde dom. På måndag ska jag till Lidl i Huskvarna och provjobba. 4 timmar. Nervöst! Får väl se hur det går efter det. Går det bra så får jag börja extrajobba där. Alltid en början! Och det är huvudsaken! Linda är inte längre 100% arbetslös! *woho*

Nu ska jag göra mig iordning lite. När Henke kommer hem ska jag ju till A6 och hämta mina byxor som jag lagt undan och sen till Bankeryd för en fika med Anna. Får väl se om jag hittar dit ;) Längesen man var där. Men det ska nog gå bra!

Weee! Provjobb på måndag! *Glaaad*
Kommentarer
Linda

åh vad kul! Lycka till ^^

2007-10-24 @ 17:17:29       Blogg: http://traiin.blogg.se
sara

grattis!! vill me ha ett jobb!!!bajs! hehe ses när ja kommer hem fran finland!!
puss å kram

2007-10-25 @ 20:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0