Låång dag. Party snart!

Ojoj... Vilken dag. Idag har Henke firats. Först kom hans släkt (föräldrarna, farmor, mormor och morbror). Kaffe, bullar och tårta. Två timmar senare kom min släkt (föräldrarna, lillasyster med sambo, storasyster med sambo och två barn och ena brorsan). Även då blev det tårta och kaffe. Lindas mage uppskattade inte riktigt detta. Det är dessutom det enda jag ätit idag.. Men Henke fick lite smått och gått i present, nu har man lite tid att varva ner, bättra på sminket och byta om innan jag ska iväg på fest. Liten fest med några gamla kompisar. Kanske ska ta en macka innan iaf... =/

Aja, det har vart en lång dag, men väldigt trevligt. Men snart är det som sagt fest, och Linda har laddat kameran! =P

På måndag ska Henke och jag på lägenhetsvisning! Blir nog inget köp, men se lite vad man är ute efter. Jag vill ha en mysig lägenhet, Henke vill ha en investering. *suck* Aja, måste väl finnas någon lägenhet i denna stad som både Henke och jag trivs i...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0