En liten lista...

Namn - Linda Maria Elisabeth.
Födelsedag - 16e januari.
Hemstad - Jönköping.
Ögonfärg - Blå.
Hårfärg - Brunett.
Längd - 1,75 tror jag...
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt.
Civilstatus - Sambo.
Stjärntecken - Stenbock.
Skostorlek - 38/39 broende på sko...
Är dina föräldrar skilda - Nej.
Skor idag - Söta klackar från Wedins.
Svagheter - Shoppingfreak, lättsårad, vill för mycket.
Rädslor - Ööh... Vet inte?
Mål för året - Året är ju snart slut... Men att få ett jobb.
Det första du tänker på när du vaknar - Fan, nu har jag sovit för länge igen...

ANTAL
Antal personer du kysst - Ungefär? Ca 10-15 kanske.
Antal syskon - 5
Antal piercings - 7 i öronen, näsan och tungan.
Antal tatueringar - 2. Skuldra och vrist.

FRAMTIDEN
Namn på barn - Isabelle och Casper. Haha.
Vad vill du bli när du blir gammal - Inte en grinig gammal kärring iaf...
Drömjobbet - Jobba i butik.

FAVORIT
Mat - Kyckling, ris och currysås.
Sport - Fotboll kanske? Innebandy?
Djur - Tiger.
Glass - Vaniljglass med chokladkross. *mums*
Låt - Oj. Just nu går bl.a. BYZ - The party is in you på repeat.
Nummer - Ööh. Vet inte...
Tuggummi - Extra.
Helgdag - Jul.
Årstid - Sommar.
Tandkrämssmak - Ööh. Jaha... Mint kanske?
Radiostation - P3.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Självklart.
Blivit dissad - Har jag säkert. Har nog bara ignorerat det ;)
Rymt hemifrån - Nej.
Föreställt dej ditt ragg naken - Haha, jo det har man väl.
Skolkat - Jopp.
Sovit utomhus - Hmm, räknas tält när jag var liten?
Gråtit i skolan - Det kan nog hända att jag gjort.
Spytt i skolan - Haha. Yes! Fröken tvingade i mig pyttipanna. Då spydde jag!
Velat bli modell - Jo, man har väl alltid varit en liten linslus ;)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Massa gånger... =)
Sett en död människa - Nej.
Använt droger - Aldrig i livet.
Ätit sushi - Blääää... Skulle aldrig få för mig en så dum sak...
Retats - Jaja, jag kanske är en liten retsticka ;)

THIS OR THAT
Cider/öl - Cider.
Pepsi/cola - Coca Cola.
Mc Donalds/Burger king - MAX äger! =P
Kärlek/sex - Kärlek.
Choklad/vanilj - Choklad (glass=vanilj)
Jordgubbar/blåbär - Blåbär. Aldrig vart så förtjust i jordgubbar...
Kött/veg - Kött.
Tv/film - Film.
Gitarr/trummor - Trummor.
Adidas/nike - Inget? Men säg Nike då...
Kinesiskt/mexikanskt - Inget? Är för kräsen...
Kakor/paj - Kakor!
Mtv/vh1 - MTV.
Blind/döv - Döv.

KAN DU
Gå ner i splitt - Nej.
Skriva med båda händerna - Skriva för hand? Går väl, men vänstern blir väl sådär.
Blåsa en bubbla - Jo, men dom blir aldrig så stora...
Ha dina ögon i kors - Jaa..?
Nudda näsan med tungan - Nope.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Henke.
Du pratade med - Henke... =)
Du msn:ade med - Finduss!
Du kramade - Henke.
Du skällde på - Antagligen Henke det med... =)

SENAST DU
Skrattade - Shit, det borde jag veta va? Tisdags, fikade med Pernilla och Therese.
Grät - Det var nog ett litet tag sen iaf.
Filmen - Weddingsinger, igår.
Tuggade tuggummi - Några dagar sen...
Drog ett skämt - Drar sällan skämt. Dom blir så kassa ;)
Sjöng en sång - Fick någon jullåt på hjärnan för några dagar sen... *hehe*

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - Massa nybyggda hus och en liten "park".
Lyssnar du på musik just nu - Ja, lite blandad partymusik.
Vad har du på dej - Jeans och tröja från Vero Moda.
Vad är det på din musmatta - Ett vattenfall.

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Inte vad jag minns. Någon gång på fyllan kanske?
Ljugit om din ålder - Jo, det har jag säkert.
Bråkat utan anledning - Haha, är väl lite av en bråkstake med.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Har väl festat någon gång eller två.
Rökt - Nope.
Shoppat - Haha, yes.
Skejtat - Nej.
Bakat - Hmm. Nej, inte den senaste månaden.
Motionerat - Haha, neee.
Solat - Nope.
Haft sex - Yes.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0