Ännu en lista

Tio första:

Bästa kompis: Vet inte riktigt... Kinna, Dea, Pernilla...
Bil: Hmm. Inte haft någon egen bil, men Nissan Micra var väl första bilen.
Kärlek: Lätt, Simon på dagis. Han kunde inte leva utan mig ;)
Husdjur: Två marsvin, Gullsan och Busan.
Semester: Allra första kommer man väl inte ihåg. Var väl mycket på Canarieöarna isf. Första egna semestern var Grekland.
Jobb: Electrolux. Någon som blir förvånad?
Köpta skiva: Var nog Brittans singel "Oops, I did it again".
Riktiga kärlek: Var nog småkär i en kille som hette Christian... Men första riktiga förälskelsen kom lite senare, inga namn nämnda... Första riktiga kärleken var ju Josef.
Piercing: I näsan, 17 år var jag nog.
Tatuering: Tribal på skuldran, 16 år och tre dagar ;)
Konsert: Har aldrig varit på konsert...


Nio sista:

Alkoholdrycken: Vin och lakritsshots. Var en lugn kväll dock =)
Bilfärd: Till Maxi för att handla.
Filmen du såg: "1408" tror jag. Bra film.
Ringda telefonsamtal: Var nog till Henke angående jobbet på Lidl.
Bubbelbadet: Bubbelbad? Vem har sån lyx? =(
Spelade cd: Egen blandskiva, även kallad "Dj Party 2007". Hehe.
Kyss: Henke såklart.
Gången du grät: Minns inte.
Måltiden: Korv med bröd lite tidigare ikväll. =)


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej...
Blivit arresterad? Verkligen inte. Är duktig flicka ;)
Blivit kär vid första ögonkastet? Småintresserad kanske, men inte kär.
Varit på tv? YES! I publiken på "TV-Huset". Syntes nästan hela tiden. Hehe.
Fått ditt hjärta krossat? Inte krossat, men något åt det hållet kanske...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr, ja...
Haft ett one night stand? Några stycken. Inget att rekommendera dock.
Busringt till någon? Hehe, jo det har man väl gjort i sin ungdom.


Sju favoritsaker:

- Min klocka
- Balkongen
- Mina naglar
- Ett par jeans
- Mitt halsband
- Mina för små stövlar (snyft)
- Mina grymma högtalare

Sex saker du gjort idag:
- Handlat på Maxi
- Rastat hunden
- Mezzat Pernilla angående festen på lördag
- Ätit
- Hjälpt Henke och hans mamma att lasta ur lite grejer från Bilkupolen.
- Tittat på Desperata Hemmafruar


Fem saker du har på dig:

- Tröja från Vero Moda
- Jeans från Gina Tricot
- Ett par jätteoranga strumpor. Hehe
- Grönt enkelt linne från H&M
- Och ett fint bh-set från H& =)

Fyra personer som du vill ska göra samma dagboksinlägg:
- Finduss
- Anna
- Syster
- Någon frivillig?


Tre saker du hatar:

- Krig
- Fördomar
- Falskhet

Två saker att göra innan du dör:
- Åka mycket utomlands, uppleva saker
- Bli nöjd med vardagslivet (svårare än man tror...)


En sak du ångrar:
Haha. Bara en sak som dyker upp i huvudet. Vissa vet vad jag ångrar att jag inte gjort, resten behöver inte veta =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0