Kontraktet inom räckhåll

Gick jättebra på jobbet idag. Vart tydligen riktigt snabb i kassan idag. Har segat på 22 (ska som sagt ligga runt 35 när man jobbat där ett tag) men idag hade jag kommit upp i 27. *stolt* Man närmar sig 30 iaf. Hehe.

Såå skönt att jag skippade julbordet igår. Slappade och la mig tidigt. Sov säkert 12 timmar. Jätteskönt! Kände mig totalt utvilad när jag vaknade idag. Efter jobbet frågade chefen om jag ville med och käka pizza. Jag hakade på och vi snackade hund, jobb, samboliv m.m. Hon sa att jag förmodligen snart kommer få ett kontrakt på 17 timmar i veckan. Minimum, sen kommer jag säkert få jobba mer ändå. Nu jobbar jag ju i princip heltid ändå. Men känns skönt att jag kommer bli garanterad 17 timmar i veckan. Sen sa hon att eftersom Lidl öppnar på Ekhagen till våren är det mycket möjligt att jag kan få resten av tiden där. Så vi får se.

Imorgon jobbar jag 7-14. Så det blir till att lägga sig tidigt idag. Sen är jag äntligen ledig två dagar! Funderar starkt på att klippa mig... Håret är sjukt slitet nu. Äckligt. Får vänta med färgning till mellandagarna eller så, men klippningen börjar bli akut...

Vill att det ska bli jul, nyår, min födelsedag!
Kommentarer
Anna

Jag sitter bara och ler.. är så glad för din skull att allt flyter på bra med jobbet och så.. :) kramar

2007-11-26 @ 06:14:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0