Fan vad grym man är!

Gissa vad jag gjort idag? Jobbat på Lidl såklart. Kan ju klargöra hur mycket jag jobbat:
Förra veckan: Tre halvdagar, upplärning.
Denna veckan: Fyra heldagar + lite övertid.
Nästa vecka: Antagligen fyra dagar även där inkl. inventering.

Såå... Varför är jag grym? I kassan kan man se hur snabbt och effektivt man jobbar + såklart att man ser hur man ligger till i kassan. Effektiviteten bör ligga upp mot 30.
Första dagen: Effektivitet - 14. Kassa - minus 16 kr.
Andra dagen: Effektivitet - 17. Kassa - minus 7 kr.
Tredje dagen: Effektivitet - 21. Kassa - plus 2 kr.

Är sååå nöjd! Och självklart kommer jag kunna jobba ännu snabbare, när man fått in alla rutiner, och alla dessa satans nummerkoder för all frukt och grönt... But I'm getting there!



Söta Donna ska ju paras nu. Det går jättebra! Igår höll dom på i 20 minuter. Idag hade dom knappt hunnit börja förrän det var klart! Hehe. Så det ser ljust ut. Dom ska paras igen på lördag, sen kan vi bara hoppas på det bästa!
Saknar min Donnis! Min mysiga lilla vovve. Moses är jättelugn och gosig med, men lite väl intensiv kanske... =) På söndag byter vi tillbaka vovvarna. Längtar!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0