Söndag...

Idag har man vart en runda på A6. Hittade lite julklappar faktiskt, har bara några kvar nu. Sen köpte man lite smått till sig själv med. Kajalpenna, nagellacksremover och blått nagellack. Hehe. Ska testa ikväll. Känner mig så fin. Har lockat håret. Eller, vågigt är det väl, inte lockigt. Fint. Tack för lånet av tången Sofie!

Hade massa jag tänkt skriva om... Men som vanligt när man väntar med något så har man glömt det när man väl ska få något gjort...

Börjar iaf klockan sex imorgon. *suck* 6-14. Men skönt att sluta tidigt iaf. Jag jobbar ju julafton. Woho... *inte* Slutar kl 14. Så det blir till att skynda sig hem, duscha av sig och iväg till Henkes mormor. Men det ser jag fram emot! Tror det blir en bra jul.

Finduss! Jag slängde ihop två nya headers idag, all for U babe ;) You like?

image73

image74

Slänger in headern jag gjorde till syrran med. Diggar spöket. Hehe.

image75
Kommentarer
Sara

hjeej ha inte sett detta inlägget förrän nu...

båda va jättenice! men går de å fixa så man ha nå typ av krumelur växt sak i bakgrunden ist...svart? typ....

Pussaaa!!

2007-12-03 @ 17:27:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0