Mitt i natten

Usch, vad man är uppe länge... Haft fullt upp idag. Träffade Erika och hennes pojke för en macka på Mackmakeriet. Diskuterade lite vad vi ska bjuda på på nyår. Henke fick stanna hemma, han har vart lite sjuk. Efter mackan stack dom till systemet och jag letade nyårsklänning. Hittade nada. Till Lidl för att handla lite cider och snacks. Till A6 för att fortsätta leta klänning. Erika köpte ett par billiga skor, hennes är totalt sönder. Jag köpte en tröja från H&M och en plånbok, men ingen klänning... Skjutsade hem dom till Torpa, sen kom dom hit några timmar senare för att ha lite filmkväll.

Haha, dom gick totalt vilse när dom kom till Kålgårdsområdet, och då började det såklart regna och blåsa. När dom ringt oss två gånger och Erika kände sig som en dränkt katt fick jag helt enkelt gå och leta efter dom. Haha, det roliga var att dom var kanske 100-200 m från oss. Erika kommer få höra det här ett tag framöver... ;)

Nu är det dags att sova. Imorgon har man ännu fler ärenden att uträtta. Tvätta, städa, Elgiganten för att köpa diffuser (hårfön) och Smoothiemaker. A6, igen, för att kolla efter ett skärp till min nyårsklänning (fick bli en som redan hänger i garderoben, oanvänd...)

Har äntligen fått min Swivel Sweeper! Vill testa den!
image95
Kommentarer
Anna

Jag skrattade när jag öppnade mitt paket hemma hos mina föräldrar på juldagen... Låg en swivel sweeper i den.. Kom och tänka på dig och hur mycket min kära far har tjatat om denna sak ;-) kramar

2007-12-30 @ 06:58:36       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0