Händelserik dag

Jobbet flöt på idag. Men det tar på krafterna att gå upp klockan fem på morgonen...

image92Hur som helst... Efter jobbet tog jag en snabbfika med Elsi. Trevligt! Sen åkte Henke och jag och köpte lite julgrejer. Julpapper, löpare och ljus, adventsljusstake och lite annat smått och gott till julen. Lite mysfaktor här hemma nu iaf! Sen bjöds det på glögg här på gården. Henkes föräldrar och en annan granne som bjöd grannskapet på glögg och korv. Mycket trevligt! Dök upp en hel del folk faktiskt.

Nu ska jag slå in julklappar! Har inte så många att slå in, men det måste ju göras. Mysigt =) Imorgon åker Henke och köper den sista julklappen, sen är vi färdiga! På med julmusiken och fram med klappar och presentpapper!

Fresten, planer för nyår? Jag, Henke, Erika och hennes pojkvän funderade på att dra ihop lite vänner, laga lite middag, dricka ett glas vin och ha allmänt trevligt. Intresserad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0