Fika med Erika

Idag har man först varit en runda på A6. Inte så farligt mycket folk faktiskt. Inga köer, gött! Skulle kolla läget med Henkes guldarmband som han fick av mig i julklapp. Det jag skrivit om tidigare... Vi fick iaf en förklaring, och jag nöjde mig med det. Köpte även en till guldring till mig själv. Fick ju en av Henke i julklapp. Så nu har jag två! =)

Sen träffade jag Erikan på en fika. Vi hade både med oss våra respektive och diskuterade lite vad vi skulle bjuda på för tilltugg på nyårsfesten. Kom kanske inte direkt fram till något, men på lördag ska vi träffas igen och köpa allt vi behöver. Hoppas det kommer mycket folk! Eller en del iaf... =)

Nu ska jag ta det lite lugnt. Ska till frissan imorgon bitti, sen jobba kväll...

Over and out...


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0